środa, 16 września 2015

Nowy blog o kulturze

Blog o kulturze

Hej. :-) Jeśli kochacie kulturę - tak jak ja zresztą, to zapraszam Was do odwiedzenia i obserwowania nowego bloga związanego z kulturą wysoką. Założyła go moja bliska przyjaciółka Kasia, która studiuje nauki o kulturze na Uniwersytecie Warszawskim. Jest to nietypowa i niesamowita osoba, z która z kulturą jest na "T" mówiąc kolokwialnie. Podczas rozmowy z nią, wspomniała, że chce udowodnić na swoim blogu, że kultura otacza każdego, nawet tego typowego szarego Kowalskiego oraz to ile jej zawdzięczamy i że powinniśmy czasami więcej uwagi na nią zwracać. Mam ogromne nadzieje, że spodoba Wam się to miejsce, ja liczę na to, że będzie bardzo ciekawie, przystępnie i prosto. Bo prostota jest piękna i najlepiej trafia do ludzi.

Kasia dopiero zaczyna więc bądźmy dla niej wyrozumiali i w razie potrzeby, pomóżmy jej. Ja się na to zdecydowała pisząc ten wpis, bo bardzo ją lubię, bo jest dobrym człowiekiem i nie ukrywam, że kocham kulturę. Zresztą, kto czyta mój blog to dobrze o tym wie. Zapraszam na www.blogokulturze.blog.pl. Gwarantuję, że każdy znajdzie coś tam dla siebie. Ona sprawi, że kultura wysoka będzie przystępna dla każdego. To jest to dobra alternatywa dla tych, którzy u mnie na blogu szukają kultury wysokiej. Nie mam co ukrywać, nie ma jej u mnie... ja się zajmuję kulturą popularną dlatego odsyłam Was do mojej przyjaciółki. Enjoy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz