piątek, 11 września 2015

Madonna "Rebel Heart Tour" (trasa koncertowa)

Trasa koncerotwa Madonny 2015 2016
Madonna Rebel Heart Tour źródło: madonna.com
Wczoraj przeczytała, że Królowa Popu - Madonna, wyruszyła w kolejną trasę koncertową. To już 10. tournee na jej koncie. Dobrze babeczka się trzyma. Ma prawie 60 lat, a wygląda jakby miała 30 lub mniej. Hehe, tylko pozazdrościć. :-) To tylko dowód na to jak ważny jest zdrowy tryb życia. Ona własnie taki prowadzi i powinna być dla nas przykładem.

No dobra, Madonna wyruszyła w trasę z okazji promocji jej ostatniego krążka Rebel Heart. Wspominałam o nim tutaj. Trasa nazywa się podobnie jak jej płyta Rebel Heart Tour. Wielka szkoda, że tym razem nie zawita do Polski. Mam jednak odrobinę nadzieji, że może to się zmieni i trzeci raz wystąpi w Warszawie. Najbliższe miejsce jej koncertu to w czeskiej Pradze. Niestety nie pojadę tam, bo teraz zaczęłam szkołę i pracę. 

Jestem ciekawa ile piosenek wykonuje z nowej płyty. Najchętniej bym chciała żeby to były wszystkie, bo bardzo lubię album RebelHeart a najbardziej piosenki Living For Love, Hold Tight i moje ukochane Inside Out. Uwielbiam! Mam większość jej płyt, mam plakaty i nawet koncerty na DVD ale nigdy nie miałam okazji żeby zobaczyć ją na żywo. Chciałbym żeby to wkróce to się zmieniło. Madonna - chcemy Cię w Polsce! Chętnie wybiorę się na występ, bo wiem, że to bedzie porządne show na światowym poziomie. Nic dziwnego, że chcę Cię zobaczyć. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz