poniedziałek, 14 września 2015

Beyoncé i Jay Z - On The Run Tour

Beyonce Jay Z Paris
Beyonce & Jay Z On The Run Tour, źródło billboard.com
Mamy poniedziałek, koniec weekendu, zaczynamy nowy tydzień... ale zanim go zacznę, to chciałabym Wam opowiedzieć jak spędziłam ostatnie dwa wolne dni. Więc jak? Spędziłam je z Beyoncé  i Jayem Z. W dodatku pod kocem na łóżku z promocyjną pizzą i colą. Oglądałam cały czas zapis z ich wspólnej trasy koncertowej On The Run Tour. Dwa lata temu wspólnie wyruszyli w wielkie tournee. Królowa popu i król rapu... prywatnie są małżeństwem i pokazali to na jedenej scenie. Udało się połączyć muzykę popularną z hip hopem i to w jakim stylu. Ich trasa zakończyła się równy rok temu w Paryżu. Było to wielkie show na które zaprosili na gościnny występ Nicki Minaj. Niesamowite przedstawienie. Chciałbym zobaczyć ich kiedyś razem na żywo. Są piękni, mądrzy, utalentowani i tacy zakochani. Nie wierzę ploką, że ich związek jest udawany. Miłość widać na ogległość. Ich spojrzenia, zachowanie i czułe słówka. Wyznali, że właśnie w Paryżu się zaręczuli i poczeli swoje pierwsze i jedyne dziecko Blue. Uwielbiam ich muzykę dlatego ten weekend był udany. Później słuchałam ich płyt... raz Beyoncé i raz Jay Z. Lubie ich wspólne piosenki, bo są seksowne, dobrej jakości i super. Nic a nic się nie starzeją. Mam wielką nadzieję, że kiedyś nagrają wspólną płytę... wspólny album Bey i Jay. To byłoby coś! Trzymam za nich kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz