piątek, 18 września 2015

31st Warsaw Film Festival 2015


Dziś rano się skapnęłam, że lada moment startuje 31. Warsaw Film Festival! :-) Jest to wielkie święto kina w Polsce. Najważniejszy festiwal filmowy w naszym kraju, który odbywa się w Warszawie. Bardzo mnie cieszy, bo w tym mieście w zasadzie żyję więc bez problemów się na niego wybiorę. Zawsze chodzę na ich pokazy filmowe, bo to są zdecydowanie lepsze filmy niż te popularne w kinach. Zawsze wybieram dramat, obyczaj lub dokument. Sale kinowe zawsze są pełne! Czuć emocje jakie towarzyszą. Wszystko odbywa się w Kinotece w kochamym PKiN (Pałac Kultury i Nauki) oraz w znanym Multikinie, które mieści się w Warszawskich Złotych Tarasach

Warszawski Festiwal Filmowy to super okazja żeby być na bieżąco ze sztuką i kulturą i to na najwyższym poziomie. W poprzednich latach byłam na filmach takich jak: Szare Miasto, Język Uniwersalny, Dior i Ja, Mapy Gwiazd... :-) Bardzo spodobał mi się film Mapy Gwiazd, odsyłam Was do recenzji na surfblog.pl Świetnie zrecenzjowali ten film i ze wszystkim się zgadzam. Mam ogromną nadzieję, że w tym roku będą również tak dobre filmy na WFF 2015 jak w poprzednich latach. W sumie mogę być tego nawet pewna. Festiwal startuje 8 października i będzie trwał ponad tydzień. Teraz zaczynam odliczać! :-) Zostawiam Was ze zwiastunem do Map Gwiazd. :-) Pozdrawiam i życzę udanego i spokojnego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz