środa, 7 października 2015

Zosia Zborowska jako Scooter w Polsacie



Wspaniała aktorka Zosia Zborowska, szalone skoki na trampolinie i techno od Scootera - tak wygląda program Twoja Twarz Brzmi Znajomo!

Znacie Zosię Zborowską? To aktorka filmowa młodego pokolenia. Długo jej nie widziałam. Dobrze pamiętam jej rolę w filmie Powstanie Warszawskie, który zrobił na mnie ogromne wrażenie i dał dużo do przemyślenia. Teraz zobaczyłam aktorkę w programie w telewizji Polsat. Było to show Twoja twarz brzmi znajomo. Chyba nie muszę Wam mówić na czym polega ten program. Róźni aktorzy, celebryci przebierają się za gwiazdy muzyczne i udają ich największe występy. Zosia Zborowska przebrała się za niemieckiego Scootera i zaśpiewła How much is the fish? W trakcie występu pojawiły się trampoliny fitness Athletic24 - zwróciłam na nie uwagę ponieważ mam taką samą! Kto czyta mojego bloga ten wie o tym. Pisałam o tym tutaj (dla tych co nie czytali lub dla przypomnienia).

Znalazłam jej show na YouTube więc możecie sobie zobaczyć Zosię Zborowską jako Scootera. Powiem Wam szczerzę, że to co się dzieje na ich scenie to jakieś wielkie szaleństwo i superowa zabawa. Aż chyba sama zaraz wskoczę na trampolinię i będę tak się bawić. Może nie przy takiej muzyce jak ona - bo nie przepadam za techno ale poszukać czegoś energicznego jak np. Calvin Harris czy David Guetta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz