piątek, 9 października 2015

Warsaw Film Festival startuje! Jakie filmy warto obejrzeć?

warszawski festival filmowy 2015
zdjęcie z www.surfblog.pl

Warsaw Film Festival startuje. Do Warszawy zjeżdżają się artyści z całego świata. Czas zacząć 31. Warszawski Festiwal Filmowy.

Chciałbym Wam przypomnieć, że dziś startuje 31. Warsaw Film Festival, który wielokrotnie pojawiał się w moich postach na moim blogu kulturalny stolik. Najbliższy tydzień spędzę każdy wolny czas w dwóch kinach, pierwsze z nich to słynna i historyczna Kinoteka w Pałacu Kultury i Nauki. Drugie kino znajduje się zaraz obok PKiN, bo w samych Złotych Tarasach – mowa o Multikinie. Właśnie w tych miejscach będą pokazy filmowe z Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Będę chodzić z jednego miejsca do drugiego – zwłaszcza teraz w weekend, bo mam dużo wolnego czasu. 

Z pewnością obejrzę film Marcina Wrony Demon. Bardzo mi przykro, że reżyser odszedł z tego świata. Został nam po nim jego ostatni obraz Demon. Chcę zobaczyć również Mandarynkę Seana Bakera oraz film rozpoczynający festiwal WFF Mężczyźni i kurczaki. Mam nadzieję, że te pokazy będą warte uwagi. Recenzje filmów oraz relację z całego Warsaw Film Festival znajdziecie na blogu o kulturze www.surfblog.pl. Jestem ciekawa ich opinii i recenzji. Zawsze potrafią trafić w najlepsze pozycja z Warszawskiego Festiwalu Filmowego.

Ja za chwilę zbieram się do wyjścia i jadę do Kinoteki po pierwsze bilety na WFF. Oglądanie filmów zacznę jutro – będzie wspomniany Demon i Mężczyźni i kurczaki. Dziś planuję poczytać o tych filmach i korzystać ze słonecznej i pięknej pogody. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz