czwartek, 1 stycznia 2015

Trampolina domowa ATHLETIC24 + muzyka do ćwiczeń

No i mamy Nowy Rok. Co roku robię liste postanowień na kolejne miesiące. Tym razem nie będzie jej! Nic mi to nie dało. Kartka z listą wędrowała w koszu. Teraz mam jedno postanowienie i to w głowie. Chcę zadbać o swoją sylwetkę. Chce być fit! Będę fit! :-) Znalazłam tanie i ciekawe przyrządy do ćwiczeń w domu. Już pisałam kiedyś o swojej piłce tiness. Od tego czasu moja mała salka gimnastyczna / siłownia troszeczkę się poszerzyła. Nabyłam kolejną piłkę fitness, tym razem pomarańczową piłkę ATHLETIC24. To moja ulubiona od teraz! :-) Oprócz tego zakupiłam dwie hantle YORK - w kolorze zielonym oraz małą trampolinę domową ATHLETIC24. :-) Hantle YORK zakupiłam również w sklepie. Natomiast trampolinę fitness marki ATHLETIC24 zakupiłam na stronie www.trampoliny.pl. Widziałam, że oni mają największy wybór trampolin. Są tam również trampoliny domowe i trampoliny dla dzieci. Moja trampolina domowa - fitness ATHLETIC24 jest niebieska. Jej rozmiar to 97 cm. Idealnie się sprawdzi w pokoju. Jest lekka i fajna. Na noc chowam ją zawsze pod łóżku. Wytrzyma aż 100 kg więc nasi faceci też mogą na niej skakać. :-)
Oto ona:


Fajna, co? :-)
Musimy pamiętać o fajnej muzyce do ćwiczeń. Na www.surfblog.pl znalazłam energiczną muzę, która jest idealna do ćwiczeń :D Ona motywuje do działania, dodaje energi i podnosi adrenalinę. Takie połączenie to istny kop dla naszego zdrowia. Widziałem też najnowsze recenzje płyt i planuję jedną płytę kupić właśnie do ćwiczeń na trampolinie. :-)

To mój faworyt muzyczny wykopany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz