wtorek, 13 października 2015

Justin Bieber - What Do You Mean?



Trochę wstyd jest mi się przyznać ale polubiłam Justina Biebera. Stało się to za sprawą jego ostatniego singla What Do You Mean? Czy to wstyd lubić Biebera? Może trochę tak ale ta piosenka znacznie się różni od jego poprzednich utworów. Jest bardziej dojrzała, przemyślana i fajniejsza. Sam fakt, ze radiostacje grają ten singiel wiele o tym mówi (a tak nie było wcześniej). No i dzięki radiu polubiłam What Do You Mean?, bo non stop mnie tym katują. Bardzo mi się podoba piosenka jak i teledysk. Widać, że Justin Bieber jest już większym chłopcem, nie ma tej pamiętnej grzywki. Stał się mężczyzną. Jestem ciekawa kolejnych jego piosenek. Podobno piosenkarz przygotowuje się do wydania nowej płyty więc z pewnością lada moment pojawią się nowe single. Trzymam kciuki żeby były one podobne do tej właśnie piosenki! A Wam się podoba nowy, lepszy Justin Bieber? Posłuchajcie i zobaczcie teledysk, który zamieściłam na moim blogu. Jest super. Mam nadzieję, że Wam się spodoba tak jak mi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz