poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Mój weekend w Spa

Chciałabym się Wam pochwalić moim cudownym weekendem, który spędziłam z chłopakiem w jednym z hoteli spa nad morzem. Skorzystaliśmy z pakietu "Spa we dwoje" dzięki czemu pobyt był bardzo romantyczny, a nasze ciała odmłodniały chyba o kilka lat. :-) Do hotelowej strefy wellness należą liczne baseny oraz ogromne jacuzzi, z którego korzystaliśmy oboje, a mój facet uczęszczał również do łaźni tureckiej, która w oryginale nazywa się hammam. Ja skorzystałam w sumie z 5 zabiegów spa: mikrodermabrazji, relaksacyjnego masażu całego ciała, zabiegu czekoladowego na ciało oraz zabiegu opartego na manualnej stymulacji tkanki łącznej twarzy, który jest alternatywą dla nastrzykiwania kolagenem. Piątym zabiegiem był egzotyczny Fish Pedicure, który polegał na tym,ze wraz z moim facetem włożyliśmy nogi do wilkiego akwarium z tysiącami małych rybek Garra Rufa, które odżywiają się zrogowaciałym naskórkiem. Wieczorem korzystaliśmy też z hotelowych kijków do nordic walking, z którymi przemierzyliśmy okolicę. To był rewelacyjny weekend. Ten romantyczny hotel i opisy zabiegów Spa znalazłam na stronie kochamspa.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz