środa, 14 stycznia 2015

Moja nowa pasja TRAMPOLINY.pl Którą wybrać GOFIT czy ATHLETIC24?

Pamiętacie jak na początku roku pisałam o moim nowym zakupie? Kupiłam na www.trampoliny.pl
trampolinę domową ATHLETIC24 o rozmiarze 97 cm. Pokochałam ją! Ćwiczę codziennie. Podobno kobiety o swojej wadze nie mówią ale ja powiem! W dwa tygodnie ćwiczeń schudłam 3 kg - przy czym nie mam diety. Jem normalnie. Wczoraj byłam nawet na pizzy. Hehehe :-)
Jak już dobrze wiecie - mieszkam w domu jednorodzinnym i mam średniej wielkości ogród. Zastanawiam się nad zakupem tramoliny ogordowej. Co o tym myślicie? Skoro skakanie w domu sprawia mi taką frajdę, to skakanie na powietrzu powinno być jeszcze lepsze.Jest bardzo duży wybór trampolin ogrodowych. Zastanawiam się nad dwoma. Pierwsza z nich to również trampolina marki ATHLETIC24. Ufam im więc chyba na nią się skuszę. Jej rozmiar to 366 cm więc mogę skakać z przyjaciółmi lub rodziną. Druga trampolina jaką znalazłam to GOFIT PRO o rozmiarze 366 cm. To podobno najlepsze trampoliny w Polsce. Czytałam bardzo pochlebne opinie na jej temap. Wykorzystują ją akrobaci i sportowcy. Zwykli ludzie (jak ja) też xD. Nie wiem na którą się zdecyduję. Pomożecie? Jak już wybiorę swoją to przygotuję relację hehehe <3 Mam czas do wiosny! Chcę już poskakać gdy wyjdzie pierwsze słoneczko. :-)
Na dole wrzucam zdjęcie tej trampoliny ogrodowej GOFIT. Ładna jest :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz