sobota, 20 grudnia 2014

Wesołych Świąt z Mariah Carey :-)

Idą święta. Jak co roku odgrzebują starą (ale nadal modną i sprawdzoną) piosenkę od Mariah Carey. Czy już wiecie o czym mowa? Hehehe! Na pewno tak! :-) Jak widzę jej nazwisto, to pierwsze co przychodzi mi na myśl, to utwór "All I Want For Christmas". Wam również?! <3 Bez tej piosenki nie byłoby świąt! Tak jak bez Kevina (Kevin sam w domu) na Polsacie.
 
Wesołych Świąt Kochani! Dziękuję, że zaglądacie na mój blog. Jestem szczęśliwa, że tak Wam się podoba mój sposób życia. Czekajcie na kolejny post! Jeszcze raz życzę Wam wesołych świąt! Dużo spokoju, miłości, szczęścia, przyjaźni i czasu spędzonego w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół! Życzę również udanego Nowego Roku! Kocham Was! :-)

AAAA! Mam już pomysł na postanowienie na Nowy Rok! Wkrótce będzie nowy post w którym się o tym pochwale!!! :D
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz